středa 2. ledna 2013

DECEMBER FAVORITES


Lak na nehty
Essence – MULTI DIMENSION Purple Cherry 63

Tenhle lak jsem dostala už před rokem, když jsem ještě pracovala v Douglas jako vánoční dárek od vedoucí plus s dalšími věcmi J Až teď jsem ho ale začala používat a jsem překvapená že ještě neuschnul! Už po druhé vrstvě dostalo tu správnou plnou tmavě fialovou barvu.

Make up
Catrice – PHOTO FINISH Sand Beige 010

Koupila jsem si ho den po mých narozeninách jako náhradní makeup. Měla jsem jít na sraz spolužáků mého přítele a protože jsem svůj nikde nemohla najít tak jsem si při cestě koupila od Catrice. Vybírala jsem jenom podle obalu a název Photo Finish mi zněl dobře a profesionálně. Při zmáčknutí pumpičky mě překvapila jeho hustota. Předtím jsem používala makeup od Bourjois ( 123 PERFECT), který byl spíše tekutý. Catrice mi pleť dokonale vyhladil a sjednotil barvu. Jediný mínus bylo, že jsem si na něj chvíli zvykala, protože byl těžší než jiné makeupy co jsem kdy používala.

Řasenka
Lancome – HYPNOSE PRECIOUS CELLS Black

Řasenky moc nepoužívám kvůli mým skoro neexistujícím řasám. Lancome je tedy pro mě užitečný kvůli začernění mých řas a lehce se dostává tam kam se jiné řasenky s tlustší hlavní nedostanou. Neočekávám, že mi nějaká řasenka dokáže stočit řasy (ani s kleštičkami L)

Rtěnka + tužka na rty

Sephora – ROUGE CREAM LIPSTICK Courtisane 02
Sephora – RETRACTABLE LIPLINER Deep Red 06

Miluju tmavé rudé rtěnky! Tyto krásky jsem v Seohoře koupila v akci takže mě nevyšly na tolik kolik by stály normálně. U rtěnky jsem se jenom bála, aby nebyla příliš tmavá, tím způsobem, že bych měla černé rty, ale mohla jsem si oddychnout, protože to byla ta barva, kterou jsem hledala. Spíše ale používám tužku na rty, protože mi déle vydrží a jen tak se nesmyje. Nejdřív si tím obkreslím konturu mých rtů a vyplním vnitřní část. Rtěnkou jenom „poťukám“, aby to chytilo ten správný nádech. Samozřejmě před tím i potom si nabalzámuji rty :)


Přípravek na pleť
Nivea Soft – Intenzivní hydratační krém

Moje pleť je docela citlivá a proto se snažím množství přípravku co nejvíce omezit. Nivea se mi zdá taková univezální. Neovlivňuje nijak moji pleť a zároveň jí hydratuje. Používám vždy po pleťové vodě od Clean&Clear.

Přípravek na vlasy
Biosilk

Jak jinak než Biosilk!

Přípravek na tělo
Palmolive

Toto je moje první tělové mléko a jsem z něj nadšená. Mám po něm jemnou pokožku, ne tak jako když používám sprchový gel a vůně mi vydrží ještě den J

Parfém
Giorgio Armani AQUA DI GIO men

Je to zvláštní, že jsem si tolik zamilovala tuto vůni? Já totiž zbožňuju mužské vůně. Je to taky jeden z důvodů jak mě přítel dostal :D Tenhle parfém jsem mu koupila jen tak, když jsem šla na nákupy a abych se necítila tak špatně, že jsem zase utrácela. Vůně se už dřív líbila nám oboum, tak jsem si ji v Douglas koupila a když mě přišel vyzvednout tak jsem mu ji hned dala. Měl radost stejně jako já, když si jí další den vzal! Je to takový příval mužnosti, když jí cítím. Zní to fakt divně, ale jinak to nedokážu popsat J

Žádné komentáře:

Okomentovat