úterý 18. prosince 2012

HAIR ROUTINE


   Po dlouhé době jsem si našla čas znovu něco napsat!

  Protože většina z nás holek bychom chtěli krásné, lesklé vlasy, tak jsem se s vámi chtěla podělit o některé svoje tipy. Není to nijak bohaté na přípravky, protože nerada svoje vlasy zatěžuji chemikáliemi (i když se musím přiznat že poslední dobou vyhledávám čím dál tím víc přípravků).
 
  O svoje vlasy pečuji takový rok a věřte, že jejich hustota je teď dvojnásobná! Dřív jsem si vlasy neustále barvila a moje vlasy zažili celou paletu barev. Také jsem je nešetřila před prodlužováním vlasů pomocí keratinu a i to jsem si dělala hezky doma v koupelně pomocí speciální žehličky. Moje vlasy tedy trpěly víc než mohly snést. Navrch toho všeho jsem nepoužívala žádné přípravky (až tedy na základní šampon a balzám).

1)      NEMYJTE SI VLASY KAŽDÝ DEN!
Na výmluvy typu, že se vám mastí rychle vlasy, můžu odpovědět jen, že se to mastí, protože se myjou právěže každý den. Mně se vlasy mastí jednou za 3-4 dny nebo i za více dnů. Ta chvíle než si vaše vlasy zvyknou budete muset přetrpět, ale výsledek bude víc jak uspokojivý. Na tyhle chvíle, kdy půjdete třeba ven si vlasy můžete stáhnout třeba do drdolu nebo ohonu. Toto vám i pomůže proti nadměrnému vypadávání J

2)      FEN, ŽEHLIČKA, KULMA...
Fenování studeným vzduchem (nejlépe nechat vlasy uschnout přirozeně, pokud máte čas, vlasy takto rostou i rychleji). Omezit co nejvíce žehlení a kulmování vlasů je samozřejmostí, a když už, tak používat Heat Protector.

3)      NEPŘEHÁNĚT ČESÁNÍ A ŠAHÁNÍ NA VLASY
Vlasy rychle vypadávají a rychleji se i mastí.


CO DĚLÁM JÁ?

   Myju si je opravdu jen když se zmastí. V tuto chvíli používám dva šampony, jeden od Pantene na barvené vlasy a druhý label.m, který jsem dostala v listopadovém Senzaboxu. A jako kondicionér používám taky Pantene z řady Red Expression. Vlasy si většinou myju 2x šamponem dokud to nezačne pěnit a pak kondicionérem. Obojí nechávám na hlavě chvíli působit. Vlasy si vždycky myju večer takže mám čas, aby v klidu přirozeně trochu oschnuly. Ještě vlhké si je promažu hedvábím CHI Silk Infusion a a do konečků si vmasíruju Avon Sérum na konečky Advance Techniques (tenhle výrobek používám už snad od 14let, kdy jsem měla opravdu dlouhé vlasy a konečky se mi rychle třepily, nikdy nezklamal J). Potom všechno vyfenuju studeným vzduchem. Vlasy jsou pak krásně lesklé, voní a doslova mi protékají mezi prsty...

  Teď jsem i našla produkt jménem Bioaquanol „A“ a „H“. Většinou měl dobré ohlasy, ale působení chvíli trvá. Pokusím se o tří měsíční nebo i delší zkoušku a pak o tom trochu popovídám ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat