středa 28. listopadu 2012

KISS LIPS ♥


   Určitě to znáte, když se připravujete na rande, bezmyšlenkovitě hrábnete po svojí oblíbené rtěnce a najednou si uvědomíte, jak svého milého políbíte, aniž byste ho neupatlaly. Takže rtěnka většinou zůstane doma. Aspoň pro mě je to docela zásadní problém. Co by kdyby to byla nude barva, ale já se naprosto vyžívám v odstínech červené od světlé až po tu nejtemnější rudou. Za to můj přítel to na svých rtech moc neocení. Proto jsem přemýšlela jakým způsobem bych mohla nosit svoji rtěnku a zároveň nezbarvit přítele. Nemohla jsem to nikde najít až na fixátor (ARTDECO – Fixáter) za cca 379Kč nebo Sephora fixátor za 300Kč (u toho ale nevím, jestli se ještě prodává), ale hodně vysušují rty a je to trochu dražší.
   Já na to přišla tak, že mi na rtech vždycky zůstala jenom konturka.

NÁVOD

1)      Na rty nanést hydratační balzám (Labello - Med Protection) a pevně promnout aby se vsákl.
2)      Přebytek balzámu setřít ubrouskem, který se promne mezi rty.
3)      Konturkou vybrané barvy se obkreslí obrys rtů a vyplní vnitřní část
4)      Znovu se přetřít balzámem, aby se nevysušovaly a máte  starost méně!


Na muchlovačku to asi nebude, ale aspoň se můžete pusinkovat a přitom se nestresovat, že si rtěnku mezi sebou vyměníte. Samozřejmě toto platí i pro pití nebo jídlo atd… Barva Vám krásně vydrží klidně i celý den. Nezapomeňte balzamovat J



Žádné komentáře:

Okomentovat